Vnímejme přírodu všemi smysly. – Markéta SEDLÁČKOVÁ
Markéta SEDLÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Vnímejme přírodu všemi smysly.
Let is make feel the nature with all senses.
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám aktivním využitím smyslů pomocí smyslových her, které jsou realizovány v rámci poznávání přírody a pomocí nichž se děti učí vnímat svět kolem sebe. Z těchto her je vytvořen námětník, ve kterém jsou smyslové hry. Některé jsme s dětmi realizovali. Ostatní hry předkládám jako další námět k realizaci. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a praktické …víceAbstract:
My thesis is aimed at active usage of senses through sensory games, which are practised in the frame of learning the nature and throuhgout which children learn to percept the world around them. I have created an inspiration book with sensory games. We have practised some of them with children. The other listed are used as a follow-up inspiration. The thesis consists of two parts theoretical and practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: doc. PaedDr. Ivana Čepičková -Brtnová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEDLÁČKOVÁ, Markéta. Vnímejme přírodu všemi smysly.. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Dítě předškolního věku v projektu Zdravá mateřská škola
Lucie Pecková -
Zdravá mateřská škola
Eva Vondrová -
Vzdělávací program Zdravá mateřská škola a jeho využití v předškolním vzdělávání
Veronika Lučivňáková -
Příprava a ověření aktivit pro program Zdravá mateřská škola
Nela Bartolomeu -
Mateřská škola v kontextu podpory zdraví
Renata Burďáková -
Mateřská škola jako místo pro vytváření návyků zdravého životního stylu dětí předškolního věku
Jana STRAKOŠOVÁ -
Zdravá mateřská škola
Pavla RIEGEROVÁ -
Výtvarný projekt pro MŠ (pozorování, poznávání a zkoumání přírody a změn v ní, výtvarné zaznamenávání, artefiletický přístup, zaměření na ekologickou výchovu)
Mirka TALICHOVÁ