Compréhension orale en classe de FLE – Bc. Simona REYNELTOVÁ
Bc. Simona REYNELTOVÁ
Diplomová práce
Compréhension orale en classe de FLE
Oral comprehension in class of FLE
Abstract:
This thesis is focused on the oral comprehension in class of French as a foreign language. Principal research question is to find out the actual standards of education of French listening comprehension at grammar school. This is done by a questionnaire investigation. Another objective of this thesis is to analyse five modern teaching materials from the perspective of oral comprehension that are based …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na porozumění mluvenému projevu v hodině francouzštiny jako cizího jazyka. Hlavní výzkumnou otázkou práce je zjistit na základě dotazníkového šetření současné standardy výuky poslechu francouzštiny a jeho porozumění na českých gymnáziích. Dalším cílem je analyzovat první díly současných učebních materiálů z hlediska této jazykové dovednosti, které jsou určeny pro začátečníky …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Helena Horová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REYNELTOVÁ, Simona. Compréhension orale en classe de FLE. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství francouzštiny pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Rozvoj čtení s porozuměním v běžné výuce 3. třídy základní školy
Ivona Čermáková -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Čtení s porozuměním ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Sabina KOČIŠOVÁ -
Belgie v hodine francouzstiny jako jazyka ciziho - jakym zpusobem zahrnout toto tema do vyuky.
Marie GODFROID -
Využití textů písní ve výuce francouzštiny jako cizího jazyka
Tereza Neprašová