Databáze o zákaznících a její využití v CRM. – Bc. Lenka Stojanová
Bc. Lenka Stojanová
Master's thesis
Databáze o zákaznících a její využití v CRM.
Databese of customers and its Utilization in CRM
Anotácia:
Teoretická část diplomové práce přibližuje filosofii CRM a zabývá se informačními nástroji, které tuto filosofii podporují a to zejména CRM systémy a databázemi zákazníků, které jsou základem těchto systémů. V praktické části jsou prezentovány výsledky výzkumu zaměřeného na IS a databáze o zákaznících využívaných při uplatnění strategie CRM ve vybrané společnosti chemického průmyslu.Abstract:
Theorethic part of thesis nears philosophy of CRM and deal with informative tools support this philosophy especially CRM systems and customer database, which are base of these systems. The conclusion of the research based on IS and customer database using CRM strategy in chosen company of chemical industry is presented in the practical part of the thesis.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
- Vedúci: Ing. Vladimíra Vlčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stojanová, Lenka. Databáze o zákaznících a její využití v CRM.. Pardubice, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyMaster programme / odbor:
Chemistry and Technical Chemistry / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane