Bc. Lucie Guryčová, DiS.

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci

Marketing Mix of the Specific Institution
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem ve firmě JK Nástroje, s. r. o. V první části je popsána teorie marketingu. Dále je provedena podrobná analýza současného stavu společnosti. Poslední část obsahuje vlastní návrhy na zlepšení marketingového mixu vyvozeného z průzkumu firmy pro tuto práci.
Abstract:
Bachelor thesis is focused on marketing mix of JK Nástroje, s. r. o. The first part of my thesis is theoretical – it describes the theory of marketing. There is a thorough analysis of its current state. In the end, based on exploration of the company, I propose innovations and stategies which would improve its marketing mix.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
  • Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Hýsek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STING