Bc. Lucie Guryčová, DiS.

Bachelor's thesis

Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci

Marketing Mix of the Specific Institution
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem ve firmě JK Nástroje, s. r. o. V první části je popsána teorie marketingu. Dále je provedena podrobná analýza současného stavu společnosti. Poslední část obsahuje vlastní návrhy na zlepšení marketingového mixu vyvozeného z průzkumu firmy pro tuto práci.
Abstract:
Bachelor thesis is focused on marketing mix of JK Nástroje, s. r. o. The first part of my thesis is theoretical – it describes the theory of marketing. There is a thorough analysis of its current state. In the end, based on exploration of the company, I propose innovations and stategies which would improve its marketing mix.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2021
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavel Hýsek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING