Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci – Bc. Lucie Guryčová, DiS.
Bc. Lucie Guryčová, DiS.
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Marketing Mix of the Specific Institution
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem ve firmě JK Nástroje, s. r. o. V první části je popsána teorie marketingu. Dále je provedena podrobná analýza současného stavu společnosti. Poslední část obsahuje vlastní návrhy na zlepšení marketingového mixu vyvozeného z průzkumu firmy pro tuto práci.Abstract:
Bachelor thesis is focused on marketing mix of JK Nástroje, s. r. o. The first part of my thesis is theoretical – it describes the theory of marketing. There is a thorough analysis of its current state. In the end, based on exploration of the company, I propose innovations and stategies which would improve its marketing mix.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ncr8q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Hýsek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta