Aspekty implementace CRM na trhu vydavatelů tisku – Silvia Cyprichová
Silvia Cyprichová
Diplomová práce
Aspekty implementace CRM na trhu vydavatelů tisku
The Aspects of CRM Implementation on the Publishers Market
Anotace:
Obsahom diplomovej práce, ktorá pozostáva zo štyroch kapitol, je pohľad na problematiku realizácie stratégie riadenia vzťahov so zákazníkmi na mediálnom trhu, konkrétne v segmente printovej tlače. Cieľom práce je identifikácia zložiek a nástrojov riadenia vzťahov so zákazníkmi, popis súvislosti a príčinných vzťahov v procese implementácie a definovanie postupu krokov v projekte CRM. Prvá kapitola tejto …víceAbstract:
The content of the masters work covers the view on problems of realization customer relationship management strategy on the publishers market. Its main aim is identification components and tools customer relationship management, describing theirs connection and relationships in the process of implementation, and definition of the CRM project procedure.The work is divided into five chapters. The first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79950
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Luboš Zábojník
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane