Netradiční event jako nástroj marketingové komunikace – Bc. Martina Kročilová
Bc. Martina Kročilová
Bachelor's thesis
Netradiční event jako nástroj marketingové komunikace
Nontraditional Event as Marketing Communication Tool
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je Netradiční event jako nástroj marketingové komunikace. Teoretická část zahrnuje obecné poznatky z teorie v oblasti integrované marketingové komunikace, event marketingu a brand buildingu, provázané s reálnými příklady z praxe. Praktická část pak předkládá kritickou analýzu netradičních eventů realizovaných v České republice. Práce je pak dále obohacena o inspirativní …viacAbstract:
The subject of this bachelor thesis is Nontraditional Event as Marketing Communication Tool. The theoretical part includes general knowledge of the field of integrated marketing communications, event marketing and brand building, linked to real life examples. The practical part of this thesis presents a critical analysis of nontraditional events organized in the Czech Republic. The thesis is further …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c1sl1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček