Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady – Ing. Adam Nesvadba
Ing. Adam Nesvadba
Master's thesis
Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady
Communication Mix proposal for the new product line
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh efektivního komunikačního mixu, který povede k naplnění stanovených hypotéz. Předkládaná práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro zavádění nové výrobkové řady akumulátorového nářadí pro profesionály na trhu B2B. Detailní analýza konkurenčního prostředí přináší specifický náhled do tohoto segmentu se zaměřením na přímé konkurenty, kteří pro prodej majoritně používají …moreAbstract:
Target of the thesis is to create proposal of effective communication mix, which will lead to the fulfillment of the hypotheses. Thesis describes proposal of the communication mix for the introduction of new product line of cordless tools for professional users in B2B market. Detailed analysis of the competitive environment shows specific view into this segment with focus on direct competitors, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pk4t1/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček