Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení prodejnosti džusů firmy LINEA NIVNICE, a.s. – Bc. Milan BAUMRUKR
Bc. Milan BAUMRUKR
Diplomová práce
Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení prodejnosti džusů firmy LINEA NIVNICE, a.s.
Project of utilization a marketing implements for increasing the saleability of the fruit juice of the Linea Nivnice Inc. Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je provedení analýzy marketingových nástrojů firmy z teoretického hlediska a následně pak v prostředí konkrétní firmy. První část diplomové práce se zabývá zpracováním teoretických poznatků o jednotlivých složkách marketingového mixu firmy (tj. produkt, cena, distribuce a marketingová komunikace) na základě odborné literatury. Druhá část práce je zaměřena na analýzu marketingového …víceAbstract:
The objective of this thesis is an analysis of marketing mix of a company from the theoretical and also from the practical viewpoint. The first part deals with theoretical aspects of individual components of the marketing mix (product, price, place and promotion). The second part of the thesis analyses the marketing mix of the concrete product in the concrete company. In the end the author presents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor:
3767
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAUMRUKR, Milan. \textit{Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení prodejnosti džusů firmy LINEA NIVNICE, a.s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/vykd3h/.
Jak správně citovat práci
BAUMRUKR, Milan. Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení prodejnosti džusů firmy LINEA NIVNICE, a.s.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková