Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele – Bc. Hana Kropáčová
Bc. Hana Kropáčová
Master's thesis
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Psychological functions of the packaging and consumer decision
Abstract:
Předmětem diplomové práce je problematika psychologické funkce obalu a rozhodování spotřebitele. Teoretická část se zaměřuje na rozbor psychologických aspektů, které vstupují do zákaznického chování. V souvislosti s obalem je analyzována také teorie barev. Praktická část na základě dotazníkového šetření vysvětluje, jak spotřebitelé vnímají jednotlivé výrobky, respektive jejich obaly. Cílem diplomové …moreAbstract:
The subject of the thesis is the issue of psychological function of packaging and consumer decision-making. The theoretical part focuses on the analysis of psychological aspects that enter into customer behavior. Color theory is also analyzed in relation to packaging. The practical part explains on the basis of a questionnaire survey how consumers perceive individual products or their packaging. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xvzui/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ilona Toufarová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková