Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy – Bc. Jiří Pospíšil
Bc. Jiří Pospíšil
Diplomová práce
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Communication strategy and trends of brand management in family business practice xy
Anotace:
Záměrem diplomové práce je zkoumat a vyhodnotit moderní komunikační strategie a trendy v řízení značky v praxi vybraného rodinného podniku xy, který se zabývá maloobchodním prodejem zboží prostřednictvím e-shopu a sítě specializovaných výdejen v České republice. Teoretická východiska diplomové práce poukazují na specifika rodinného podniku a budování značky prostřednictvím komunikačních strategií. …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to examine and evaluate modern communication strategies and trends in brand management in the practice of a selected family business xy, which deals with retail sales of goods through e-shop and a network of specialized shops in the Czech Republic. The theoretical basis of the diploma thesis points to the specifics of family business and brand building through communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b66vo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Andrea Tomášková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová