Bc. Jiří Pospíšil

Master's thesis

Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy

Communication strategy and trends of brand management in family business practice xy
Abstract:
Záměrem diplomové práce je zkoumat a vyhodnotit moderní komunikační strategie a trendy v řízení značky v praxi vybraného rodinného podniku xy, který se zabývá maloobchodním prodejem zboží prostřednictvím e-shopu a sítě specializovaných výdejen v České republice. Teoretická východiska diplomové práce poukazují na specifika rodinného podniku a budování značky prostřednictvím komunikačních strategií. …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to examine and evaluate modern communication strategies and trends in brand management in the practice of a selected family business xy, which deals with retail sales of goods through e-shop and a network of specialized shops in the Czech Republic. The theoretical basis of the diploma thesis points to the specifics of family business and brand building through communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Andrea Tomášková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní