Bc. Jan RUSSE

Master's thesis

Právní odpovědnost a sankce, jejich účel a efektivnost v současné sociální realitě

Legal responsibility and sanctions, their aim and effectivity in current social reality
Abstract:
Anotace Diplomová práce se zabývá transformací české společnosti, jejími ekonomickými a politickými změnami od roku 1989 do současnosti. Nezabývá se všemi aspekty této transformace, ale pouze těmi, které mají vliv na kriminalitu a odraz těchto procesů v charakteristice a intenzitě trestné činnosti. Přehledně popisuje problémy související s ukládáním a efektivitou sankcí, problémy české justice na poli …more
Abstract:
Annotation My dissertation deals with the transformation of the Czech society, its economical and political changes from the year 1989 till now. It does not deal with all aspects of this transformation but only with them which have the influence on criminality and reflection of this processes and intensity of criminal activity. It lucidly describes problems connected with inflicting and efektivity …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2009
Accessible from:: 30. 3. 2009
Identifier: 1015984

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 5. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

RUSSE, Jan. Právní odpovědnost a sankce, jejich účel a efektivnost v současné sociální realitě. Brno, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 03. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 3. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Master programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy