Interakce dítěte s ADHD a školního prostředí – Bc. Gabriela Dočkalová
Bc. Gabriela Dočkalová
Diplomová práce
Interakce dítěte s ADHD a školního prostředí
The Interaction of the Child with the Syndrom of ADHD and the School Environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá socializací a interakcemi žáků s ADHD ve školním prostředí a přístupem pedagogů k této problematice.Abstract:
Dissertation is intented on problem of socialization and interaction of pupils with ADHD at school and the approach of pedagogues to this theme.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wmqpr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Developing a guidline for Sri Lankan primary school teachers to support children with ADHD traits
Kanchana Rukmali Menikdiwela -
Foreign Language Anxiety Outside of the School Environment
Michaela Jansová -
Comparison of Czech and Taiwanese Lower Secondary School Environment
Eva Zavadilová -
Utilization of e-learning and open learning methods in Czech school environment
Kateřina ČERNOUŠKOVÁ -
Hyperaktivita
Martina VELKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ