Petr Illetško
Bakalářská práce
Analýza trhu v segmentu CRM
Analysis of the CRM market segment
Anotace:
Cílem práce je popsat CRM, neboli řízení vztahů se zákazníky. Řízení vztahů se zákazníky je nejen součástí podnikových informačních systému, ale mělo by se k této pro-blematice přistupovat jako k celopodnikové politice při interakci se zákazníkem. Práce pojednává o architektuře CRM systému a jeho přínosech pro firmu. Je zde popsán vývoj CRM od systémů papírové databáze až po komplexní CRM systémy. …víceAbstract:
The aim is to describe CRM or customer relationship management. Customer relationship management is not only part of the enterprise information system, but should be dealt with as a corporate policy of interaction with the customer. The work describes the architecture of the CRM system and its benefits for the company. There is description of the develop-ment of CRM systems from paper to complex database …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33036
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
- Vedoucí: Jan Pour
- Oponent: Helena Benáčanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33036
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane