Petr Illetško

Bakalářská práce

Analýza trhu v segmentu CRM

Analysis of the CRM market segment
Anotace:
Cílem práce je popsat CRM, neboli řízení vztahů se zákazníky. Řízení vztahů se zákazníky je nejen součástí podnikových informačních systému, ale mělo by se k této pro-blematice přistupovat jako k celopodnikové politice při interakci se zákazníkem. Práce pojednává o architektuře CRM systému a jeho přínosech pro firmu. Je zde popsán vývoj CRM od systémů papírové databáze až po komplexní CRM systémy. …více
Abstract:
The aim is to describe CRM or customer relationship management. Customer relationship management is not only part of the enterprise information system, but should be dealt with as a corporate policy of interaction with the customer. The work describes the architecture of the CRM system and its benefits for the company. There is description of the develop-ment of CRM systems from paper to complex database …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
  • Vedoucí: Jan Pour
  • Oponent: Helena Benáčanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33036