Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy CAIS s. r. o. – Marcela DŮBRAVOVÁ
Marcela DŮBRAVOVÁ
Bachelor's thesis
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy CAIS s. r. o.
Customer Relationship Management (CRM) as the competitive advantage of the company CAIS s. r. o.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou firemní komunikace se zákazníky, která může zvýšit konkurenceschopnost podniku na trhu. Pojmem zákazník je chápán dodavatel, za-městnanec i odběratel firmy. Cílem práce je analýza dosavadní komunikace se zákazníky u společnosti CAIS s. r. o. a její vliv na konkurenceschopnost podniku a vypracování návrhu na její zlepšení a zvýšení tak podnikové konkurenceschopnosti …moreAbstract:
This bachelor work concerns problems of the company communication with the customers, which can increase the competitiveness of the company on the market. The goal of this work is an analysis of the existing communication with the customers of the company CAIS s. r. o. and its influence on the company competitiveness. Another goal is an elaboration of a draft aimed for the competitiveness of the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2008
Identifier:
9773
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DŮBRAVOVÁ, Marcela. \textit{Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy CAIS s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/vz5mh3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DŮBRAVOVÁ, Marcela. Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy CAIS s. r. o.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane