Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy CAIS s. r. o. – Marcela DŮBRAVOVÁ
Marcela DŮBRAVOVÁ
Bakalářská práce
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy CAIS s. r. o.
Customer Relationship Management (CRM) as the competitive advantage of the company CAIS s. r. o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou firemní komunikace se zákazníky, která může zvýšit konkurenceschopnost podniku na trhu. Pojmem zákazník je chápán dodavatel, za-městnanec i odběratel firmy. Cílem práce je analýza dosavadní komunikace se zákazníky u společnosti CAIS s. r. o. a její vliv na konkurenceschopnost podniku a vypracování návrhu na její zlepšení a zvýšení tak podnikové konkurenceschopnosti …víceAbstract:
This bachelor work concerns problems of the company communication with the customers, which can increase the competitiveness of the company on the market. The goal of this work is an analysis of the existing communication with the customers of the company CAIS s. r. o. and its influence on the company competitiveness. Another goal is an elaboration of a draft aimed for the competitiveness of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor:
9773
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DŮBRAVOVÁ, Marcela. \textit{Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy CAIS s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/vz5mh3/.
Jak správně citovat práci
DŮBRAVOVÁ, Marcela. Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy CAIS s. r. o.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane