Kristýna Šoborová

Bakalářská práce

Vliv médií na zvyšování povědomí o neziskových organizacích

The impact of the media on raising nonprofit organizations' awareness
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na vliv médií na veřejné vnímání. Podstatou práce je zjistit, jaký je vliv médií na zvyšování povědomí o neziskových organizacích v České republice a na základě poznatků z dotazníkového šetření a případové studie na nadaci Dobrý anděl vyvodit závěry a doporučení k samotnému povědomí o neziskových organizacích. Teoretická část definuje pojmy tradiční média a moderní …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the influence of media on public perception. The essence of the thesis is to find out what is the influence of the media on raising awareness of non-profit organizations in the Czech Republic and to draw conclusions and recommendations on the awareness of non-profit organizations based on the findings of a questionnaire survey and a case study on the Dobrý anděl Foundation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Gabriela Daniel, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace