Trendy marketingu na sociálních sítích a jejich využití v oblasti gastronomie – Ondřej Navrátil
Ondřej Navrátil
Bakalářská práce
Trendy marketingu na sociálních sítích a jejich využití v oblasti gastronomie
Current marketing trends on social networks and their use in the field of gastronomy
Anotace:
Sociální sítě a gastronomie dnes spolu velmi úzce souvisí. Tato práce se pokouší nahléd-nout na aktuální marketingové trendy ve spojení se spotřebním chování uživatelů na sociálních sítích. Cílem této práce bylo zjistit co a proč uživatele vede ke sdílení svých gastronomických zážitků na sociálních sítích. Zkoumá i jaký zaujímají postoj k těmto současným trendům. V teoretické části se snaží pomocí …víceAbstract:
Social networks and gastronomy are very closely related today. This work attempts to look at current marketing trends in connection with consumer behavior of users on social networks. The aim of this work was to find out what the company leads and motivates to share its gastronomic experiences on social networks. It also examines people's attitudes to this current trend. In the theoretical part, author …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81430
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedoucí: Klára Šimůnková
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81430
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Using social networks to document and analyse guests' perceptions and expectations i National Parks in Senegal
Fatima Beye -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková