Analýza chování spotřebitele na trhu privátních značek – Monika Michenková
Monika Michenková
Diplomová práce
Analýza chování spotřebitele na trhu privátních značek
Consumer Behavior Analysis on the Private Labels Market
Anotace:
Cílem marketingového výzkumu je analýza chování spotřebitele na trhu privátních značek. Výzkum je zaměřen na privátní značky předních obchodních společností podle maloobchodního obratu. Analyzováno je taktéž vnímání prémiové privátní značky Tesco Finest společnosti Tesco Stores ČR, a.s., nákup produktů této privátní značky a jeho frekvence. Na základě zkoumání nákupních zvyklostí a preferencí zákazníků …víceAbstract:
The aim of marketing research is consumer behavior analysis on the private labels market. Research is focused on private labels by leading companies in retail sales. Analyzed are also the perception of premium private label Tesco Finest of Tesco Stores, purchase of private label products, and its frequency. Based on the study of shopping habits and preferences of Tesco customers and customers of other …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95205
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Zuzana Majeríková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Význam spotřebitelských zvyklostí v rozhodování spotřebitele
Jana Ruczova -
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
Andrea Daďová -
Identifikace faktorů rozhodujících pro spotřebitele při nákupu ve vybrané maloobchodní jednotce
Jakub Haňka -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
Privátní značka a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová -
Spotřební chování s ohledem na privátní značky
Magdalena Tylšová