Analýza konkurenční pozice firmy GKN Service Austria GmbH – Bc. Karolína Dragounová
Bc. Karolína Dragounová
Bachelor's thesis
Analýza konkurenční pozice firmy GKN Service Austria GmbH
Abstract:
V bakalářské práci bude analyzováno konkurenční prostředí firmy GKN Service Austria GmbH. Úvodem se budeme zabývat charakteristikou firmy. K vyhodnocení pozice na trhu budu využívat analýzu vnitřního a vnějšího prostředí neboli SWOT analýzu. Následující portfolio analýza (matice BCG) nám vyšetří konkurenceschopnost produktů firmy. Pro analýzu konkurenčního mikroprostředí firmy a jejího strategického …moreAbstract:
In this bachelor's thesis the competition environment of GKN Service Austria GmbH company shall be analyzed. First we shall discuss the characteristics of the company. To evaluate the market share of the company we shall use analysis of the internal and external environment (SWOT analysis). Next, the analysis of the portfolio (BCG matrix) will provide us with the competition ability of the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/k0ch7/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2012
- Supervisor: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
- Reader: Ing. Lenka Housková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DRAGOUNOVÁ, Karolína. \textit{Analýza konkurenční pozice firmy GKN Service Austria GmbH}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2012. Available from: https://theses.cz/id/w0kwzm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Systém regulace a dohledu se zaměřením na podíl obchodních bank na finančním trhu ve vybraných zemích světa a EU
Simona Klašková -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Hodnocení výkonnosti vybraných komerčních pojišťoven působících na českém pojistném trhu
Gabriela Tomková -
Posouzení rozsahu a intenzity konkurence na trhu osobní dopravy na lince Praha-Brno
Tomáš Konečný -
Rozbor situace na trhu pojištění automobilů na českém pojistném trhu
Pavel Havlík -
Vyhodnocení dopadu "Share of Search" na velikost podílu firem na vybraných trzích v ČR v letech 2019-2022
David Janoušek -
Strategie ČSOB pojišťovny na růst podílu na pojistném trhu v České Republice
Ondřej PLZÁK