Efektivnost vstupu vybrané firmy na nový trh – Terezie Šárková
Terezie Šárková
Bakalářská práce
Efektivnost vstupu vybrané firmy na nový trh
The entry efficiency of a selected firm into a new market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je návrh efektivního vstupu vybrané české firmy Vasky trade s.r.o. na slovenský trh. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy jako marketing, marketingový mix a konkurence. Dále jsou představeny jednotlivé analýzy, které jsou poté v praktické části aplikovány na vybranou společnost Vasky trade s.r.o. Firma je v praktické části nejdříve představena a poté je vybranými …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to propose an effective entry of the selected Czech company Vasky trade s.r.o. to the Slovak market. Concepts such as marketing, marketing mix and competition are explained in the theoretical part of the work. Furthermore, individual analyses are presented, which are then applied in the practical part to the selected company Vasky trade s.r.o. The company is first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/l6hq2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2022
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing finančních služeb v oblasti finančního poradenství
Petr Hosnedl -
Strategická analýza organizace a její vliv na marketing organizace
Barbora Hondlová -
Management a marketing neziskové organizace BK Frýdek Místek
Tereza Vojkovská -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse