Aplikace metod a postupů manažerského rozhodování při volbě dodavatele – Šárka Kaplová
Šárka Kaplová
Diplomová práce
Aplikace metod a postupů manažerského rozhodování při volbě dodavatele
Application of methods and practices of managerial decision-making process for selecting a supplier
Anotace:
Cílem této diplomové práce je pomocí aplikace metod a postupů manažerského rozhodování zvolit vhodného dodavatele a navrhnout opatření na snížení rizik. V prvním úseku teoretické části jsou rozebrány jednotlivé etapy rozhodovacího procesu. Druhý celek se věnuje nákupu jako jedné z podnikových funkcí. Praktická část aplikuje problematiku manažerského rozhodování na aktuální situaci, kdy společnost vyrábějící …víceAbstract:
The aim of this thesis is by using methods and practices of managerial decision-making process to choose suitable supplier and propose measures to reduce risk. The first section of the theoretical part deals with the different phases of the decision-making process. The second part is devoted to the procurement as one of the corporate functions. The practical part applies the managerial decision-making …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50644
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
- Vedoucí: Lucie Vrbová
- Oponent: Jiří Fotr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50644
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Multi Criteria Decision-making: Choice of Incoterms for International Distribution of Genuine Parts and Accessories
Lenka Erbenová -
Fuzzy methods of aggregation in decision making
Iveta BEBČÁKOVÁ -
Vícekriteriální rozhodování a softwarové nástroje pro podporu rozhodování
Gabriela Bohušová -
Vícekriteriální rozhodování v podmínkách neurčitosti
Michal Koláček -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
EU-decision making process and non-state actors
Huseyn Valiyev