Michael ŽÍDEK
Bachelor's thesis
Blender Game Engine a jeho aplikace
Blender Game Engine and its Applications \nl{}
Abstract:
V této bakalářské práci je uveden popis programu Blender, jeho základní uživatelské prostředí a popis tvorby interaktivních aplikací s 3D obsahem. V praktické části je uveden popis základních nástrojů a funkcí použávaných při tvorbě interaktivních aplikací, které jsou použity v přiložené ukázce vytvořeré aplikace.Abstract:
This thesis is a description of Blender, its basic user interface and a description of interactive applications with 3D content. In the practical section describes the basic tools and features used to create interactive applications that are used in the attached demo application.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 6. 2012
Accessible from:: 6. 6. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŽÍDEK, Michael. Blender Game Engine a jeho aplikace. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.6.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 6. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Engineering Informatics / Information and Control Technologies
Theses on a related topic
-
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Tvorba 3D her pomocí jMonkeyEngine 3.0
Jakub Skála -
Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D
Milan Horák -
Práca v Unreal Engine a tvorba 3D hry pre desktop
René Lumcer -
Tvorba 3D platformové hry pomocí Unity Visual Scripting
Ondřej Rykl -
Návrh didaktického textu pro učitele SŠ k problematice tvorby 3D počítačových her
Jan MIKULČÍK -
Návrh a vývoj 3D hry pro desktop v enginu Unity – 3D Golf
Pavel Dvoriak -
Tvorba 3D herních komponent hybridní deskové hry
Jakub Minařík