Bc. Ludmila Rybářová

Master's thesis

Využití strukturovaného učení ve vzdělávání žáků s mentálním postižením

The Use of Structural Learning in Education of Pupils with Intellectual Disabilities
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využitím strukturovaného učení u žáků s mentálním postižením.Teoretická část vymezuje a definuje mentální postižení, etiologii, klasifikaci a diagnostiku mentálního postižení. Popisuje specifika a systém edukace žáků s mentálním postižením, charakteristiku a principy strukturovaného učení. Praktická část diplomové práce obsahuje kvalitativní výzkumné šetření, při kterém byly …viac
Abstract:
Master thesis deals with structural learning of the pupils with intellectual disabilities. Theoretical part defines the intellectual disabilities, etiology, classification and diagnostics of the disabilities. It describes specifics and educational system of the pupils, characteristics and principles of the structural learning. Practical part contains qualitative research, in which the improvements …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
  • Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Mgr. Jana Nováková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta