Využití strukturovaného učení ve vzdělávání žáků s mentálním postižením – Bc. Ludmila Rybářová
Bc. Ludmila Rybářová
Master's thesis
Využití strukturovaného učení ve vzdělávání žáků s mentálním postižením
The Use of Structural Learning in Education of Pupils with Intellectual Disabilities
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využitím strukturovaného učení u žáků s mentálním postižením.Teoretická část vymezuje a definuje mentální postižení, etiologii, klasifikaci a diagnostiku mentálního postižení. Popisuje specifika a systém edukace žáků s mentálním postižením, charakteristiku a principy strukturovaného učení. Praktická část diplomové práce obsahuje kvalitativní výzkumné šetření, při kterém byly …viacAbstract:
Master thesis deals with structural learning of the pupils with intellectual disabilities. Theoretical part defines the intellectual disabilities, etiology, classification and diagnostics of the disabilities. It describes specifics and educational system of the pupils, characteristics and principles of the structural learning. Practical part contains qualitative research, in which the improvements …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/askfd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
- Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Jana Nováková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
Blended learning ve výuce žáků s SPU
Robin Horák -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Využití videozáznamů ve výuce chemického názvosloví anorganických sloučenin s přihlédnutím k potřebám žáků s dyslexií
Lucie Měcháčková -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Strukturované učení u žáků s poruchami autistického spektra a přidruženým mentálním postižením
Martina TOPOLOVÁ -
Komunikační schopnosti dětí s mentálním postižením žijících v domovech pro osoby se zdravotním postižením
Pavlína Forejtová -
Vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem
Zdeňka Daněčková