Komunikační strategie neziskové organizace Prázdninová škola Lipnice – Mgr. Zuzana HANÁKOVÁ
Mgr. Zuzana HANÁKOVÁ
Master's thesis
Komunikační strategie neziskové organizace Prázdninová škola Lipnice
Communication strategy of non-profit organization Vacation school Lipnice
Abstract:
Práce pojednává o neziskové organizaci Prázdninová škola Lipnice, která se zabývá zážitkovou pedagogikou formou kurzů pro veřejnost. Práce obsahuje stručné představení vzniku a historie společnosti, její předmět činnosti. Dále pak popis její corporate identity a analýzu segmentace trhu. V projektové části jsou zpracované výsledky dotazníků se zaměřením na motivaci účastníků a zdroje informací o organizaci …moreAbstract:
The objective for this master's thesis was to reach the comprehensive overview of communication strategy and organization functionality. This thesis includes innovative suggestions and improvements for partial communication strategy. This thesis dissertates about non-profit organization called "Prázdninová škola Lipnice" which is interested in experience pedagogy in the form of public open courses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Accessible from:: 27. 4. 2009
Identifier:
7581
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANÁKOVÁ, Zuzana. \textit{Komunikační strategie neziskové organizace Prázdninová škola Lipnice}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/w2g11z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HANÁKOVÁ, Zuzana. Komunikační strategie neziskové organizace Prázdninová škola Lipnice. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová