Bc. Irena Hantáková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikační kampaň na vybraný produkt

Marketing communication campaign for choice product
Abstract:
Záměrem bakalářské práce bylo najít vhodnou marketingovou komunikační kampaň na vybraný produkt při použití optimálních nástrojů marketingového mixu na základě provedení marketingového výzkumu formou dotazování. Aplikační část analyzuje prostředí firmy a jejich produktů. Je vypracována SWOT analýza firmy, proveden vlastní marketingový výzkum formou dotazníku a zvolena vhodná marketingová strategie …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to find suitable marketing communication campaign for a chosen product by using optimal tools of marketing mix on the basis of marketing research in form of questionnaire. Application part analyzes environment of the company and their products. SWOT analysis of the company was done as well as marketing research in form of questionnaire and suitable marketing strategy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Kateřina Tomšíková
  • Reader: Ing. Blanka Henrychová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní