Bc. Irena Hantáková

Bakalářská práce

Marketingová komunikační kampaň na vybraný produkt

Marketing communication campaign for choice product
Anotace:
Záměrem bakalářské práce bylo najít vhodnou marketingovou komunikační kampaň na vybraný produkt při použití optimálních nástrojů marketingového mixu na základě provedení marketingového výzkumu formou dotazování. Aplikační část analyzuje prostředí firmy a jejich produktů. Je vypracována SWOT analýza firmy, proveden vlastní marketingový výzkum formou dotazníku a zvolena vhodná marketingová strategie …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to find suitable marketing communication campaign for a chosen product by using optimal tools of marketing mix on the basis of marketing research in form of questionnaire. Application part analyzes environment of the company and their products. SWOT analysis of the company was done as well as marketing research in form of questionnaire and suitable marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Tomšíková
  • Oponent: Ing. Blanka Henrychová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní