Marketingová komunikační kampaň na vybraný produkt – Bc. Irena Hantáková
Bc. Irena Hantáková
Bakalářská práce
Marketingová komunikační kampaň na vybraný produkt
Marketing communication campaign for choice product
Anotace:
Záměrem bakalářské práce bylo najít vhodnou marketingovou komunikační kampaň na vybraný produkt při použití optimálních nástrojů marketingového mixu na základě provedení marketingového výzkumu formou dotazování. Aplikační část analyzuje prostředí firmy a jejich produktů. Je vypracována SWOT analýza firmy, proveden vlastní marketingový výzkum formou dotazníku a zvolena vhodná marketingová strategie …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to find suitable marketing communication campaign for a chosen product by using optimal tools of marketing mix on the basis of marketing research in form of questionnaire. Application part analyzes environment of the company and their products. SWOT analysis of the company was done as well as marketing research in form of questionnaire and suitable marketing strategy …víceKlíčová slova
Marketing cíle marketingu podstata marketingu marketingové koncepce segmentace trhu marketingová analýza SWOT analýza marketingová komunikace marketingový mix marketingový výzkum marketingová strategie marketing goal of marketing principle of marketing marketing conception market segmentation marketing analysis SWOT analysis marketing communication marketing mix marketing research marketing strategy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lyjfj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Kateřina Tomšíková
- Oponent: Ing. Blanka Henrychová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová