Asistent pedagoga v přípravné třídě – Bc. Martina Beránková
Bc. Martina Beránková
Bakalářská práce
Asistent pedagoga v přípravné třídě
Assistant teacher in the preparatory class
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na postavení asistentů pedagoga v přípravné třídě. Teoretická část vymezuje pojem asistent pedagoga, věnuje se speciálním vzdělávacím potřebám a vzdělávání v přípravných třídách. Výzkumná část je tvořena rozhovory s asistenty pedagoga a učiteli, jejichž cílem bylo zmapování situace asistentů v přípravné třídě a zjistit, jaké je jejich postavení v této třídě. Ve výzkumné …víceAbstract:
The diploma work is focused on the status of a pedagogue´s assistant in preparatory classes. The theoretical part frames the task of pedagogue´s assistant, deals with special educational needs and education in preparatory classes. The experimental part consists of interviews with pedagogue´s assistants and teachers, whose aim it was to analyze the situation of assistants in preparatory classes and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/unnac/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Iveta Rožníčková
- Oponent: Mgr. et Mgr. Martin Šťastný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ