Využití prostředků podpory prodeje v organizaci – Ing. Šárka Bártlová
Ing. Šárka Bártlová
Bakalářská práce
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Use of Promotion Means in a Company
Anotace:
Teoretická část práce popisuje integrovanou marketingovou komunikaci, její výhody a nevýhody, nástroje komunikačního mixu - reklamu, PR, osobní prodej, direkt marketing, ale především podporu prodeje, kde jsou charakterizovány výhody a nevýhody, cíle, význam, efektivnost a jednotlivé nástroje podpory prodeje. V praktické části jsem se zaměřila na analýzu společnosti Škoda Auto a.s., její marketingové …víceAbstract:
Abstract The theoretical section describes integrated marketing communications (IMC) and pros and cons of this approach; it focuses on corporate communication tools and techniques such as advertising, PR, personal selling, direct marketing and sales promotion in particular. For the latest mentioned, advantages and disadvantages, objectives, importance, effectiveness and individual sales support tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/peg46/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller