Marketingová komunikace ve vybrané organizaci – Bc. Aneta Procházková
Bc. Aneta Procházková
Diplomová práce
Marketingová komunikace ve vybrané organizaci
Marketing Communication in a Selected Organization
Anotace:
V moderní době nabývá marketingová komunikace ve státní správě stále většího významu. Její úloha nejen v informování, ale také v budování důvěryhodných vztahů se stakeholdery a efektivním plnění veřejných služeb je patrná. V současném digitálním světě, kde informace cirkulují rychleji než kdy jindy, má transparentnost a otevřená komunikace zásadní význam. Cílem diplomové práce je na základě odborných …víceAbstract:
In modern times, marketing communication in public administration is becoming increasingly important. Its role not only in informing, but also in building trusting relationships with stakeholders and effective delivery of public services is evident. In today's digital world, where information is circulating faster than ever, transparency and open communication are essential. The aim of this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tahrg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová