Bc. Aneta Procházková

Diplomová práce

Marketingová komunikace ve vybrané organizaci

Marketing Communication in a Selected Organization
Anotace:
V moderní době nabývá marketingová komunikace ve státní správě stále většího významu. Její úloha nejen v informování, ale také v budování důvěryhodných vztahů se stakeholdery a efektivním plnění veřejných služeb je patrná. V současném digitálním světě, kde informace cirkulují rychleji než kdy jindy, má transparentnost a otevřená komunikace zásadní význam. Cílem diplomové práce je na základě odborných …více
Abstract:
In modern times, marketing communication in public administration is becoming increasingly important. Its role not only in informing, but also in building trusting relationships with stakeholders and effective delivery of public services is evident. In today's digital world, where information is circulating faster than ever, transparency and open communication are essential. The aim of this thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní