Realizace programů zážitkové pedagogiky lektory volnočasových aktivit v Junáku – Bc. Michal Bareš
Bc. Michal Bareš
Bachelor's thesis
Realizace programů zážitkové pedagogiky lektory volnočasových aktivit v Junáku
Implementation of programs experiential learning by tutors leisure activities in Junák
Abstract:
Práce pojednává o zážitkové pedagogice jako způsobu realizace programů a jeho využití lektory Junáka v aktivitách volného času. V teoretické části je postupně popsán systém fungování Junáka, zážitková pedagogika jako způsob realizace programů a aktivity spojené s Junákem. Empirická část obsahuje kvalitativní šetření. Jeho cílem je zjistit, jakým způsobem realizují lektoři Junáka programy zážitkové …moreAbstract:
Work deals with experiential learning as a way of carrying out the programs and its use lecturers Junák in the activities of leisure . The theoretical part gradually describes the system operation Junák, experiential learning as a way of implementing programs and activities associated with Junák. The empirical part includes a qualitative survey. His goal is to determine how implement lecturers Junák …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/y59kf/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2010
- Supervisor: Mgr. Jan Kolář, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Social Education and Counselling
Theses on a related topic
-
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Design of an English Summer Camp Based on Experiential Learning Activities
Monika Stenzlová -
Implementation of Experiential Learning in the Form of Escape Games within English Lessons at Lower-Secondary Schools
Veronika Dufková -
Experiential learning and its impact on students of English
Kateřina Špačková -
Experiential learning in Teaching English
Markéta Plocková -
Experiential Learning Activities and Principles in Secondary School Teaching
Bronislav Sobotka -
The Value of Experiential Learning in an Intensive English Language Course
Barbora Janitorová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková