Hodnocení podnikatelské výkonnosti firmy jako měřítka jeji konkurenceschopnosti – Ing. Tomáš Strejček
Ing. Tomáš Strejček
Master's thesis
Hodnocení podnikatelské výkonnosti firmy jako měřítka jeji konkurenceschopnosti
Evaluation bussiness efficiency of company as a measure of its competitive advantage
Anotácia:
Předmětem této práce je zhodnocení podnikatelské výkonnosti dané firmy zejména z hlediska její konkurenceschopnosti. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy a metody, týkající se zvoleného tématu. V praktické části je vybraná společnost Hostivická STM, s.r.o. porovnávána s konkurenčními firmami. Podnik je zkoumán pomocí finančních analýz a hodnoty jsou porovnány právě s jeho konkurencí. Dále …viacAbstract:
The purpose of this work is evaluation the business performance of the company. The selected firm Hostivická STM is compared with the competition and also described the future development of the market situation, where the chosen company is. In theoretical part are explains the underlying concepts and methods and there are concentrated on such basic marketing terms. In the practical part of this work …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w52gb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
- Vedúci: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
- Oponent: Doc.Ing. Zdeněk Hrdina, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Public relations a konkurenceschopnost vybrané střední školy z pohledu zákazníka - žáka a rodiče
Martina ČUTKOVÁ ADAMCOVÁ -
Public relations vybrané instituce
Jan Němeček -
Využití Public relations a marketingových nástrojů v soukromém sektoru a školství
Kamil MACH -
Konkurenceschopnost vybranných značek firmy Calzedonia Group na českém trhu
Nguyet Hanh Duong -
Analýza současného stavu Public Relations ve firmě VUMAT SK s.r.o
Paula HANULIAKOVÁ -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk