Jan Bednařík
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace B2B firmy
Designing Marketing Communication of B2B Company
Abstract:
Autor diplomové práce se zabývá tvorbou marketingové komunikace B-to-B firmy. Za tímto účelem byl osloven majitelem dopravní firmy, kterou i přes velký potenciál postihla krize. Autor si na základě teoretických poznatků a analýzy konkurence stanovil následující cíl: za co nejnižší cenu a s využitím všech možných metod vytvořit marketingovou komunikaci, která pomůže firmě opět získat zakázky, a tím …moreAbstract:
Author of the thesis deals with the creation of marketing communication B-to-B company. He was approached to do that by the owner of the transport company that despite the great potential hit the crisis. Based on theoretical knowledge and analysis of the competition, the author set the following goal: for as low price as possible and using all the possible methods create a marketing communication that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/96826
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2013
- Supervisor: Lenka Kauerová
- Reader: Magda Dirgasová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Lukáš Schmied