Barbora Hudečková

Bakalářská práce

Digitální marketing značky Lumene

Digital marketing of brand Lumene
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení a analýza dosavadní marketingové strategie, včetně využívaných nástrojů digitálního marketingu kosmetické značky Lumene. Zvolené období pro hodnocení těchto aktivit je leden až prosinec 2020 s výjimkou dvou nástrojů, které jsme sledovali v období měsíce dubna 2021. Teoretická část se zabývá vymezením základní terminologie marketingu v online prostředí a vybranými …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate and analyze the current marketing strategy including digital marketing tools used by cosmetic brand Lumene. The selected period for the evaluation of these activities was between January and December 2020 except for two tools, which we monitored in April 2021. The theoretical part of the thesis is focused on introduction and definition of basic terminology …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
  • Oponent: Jaroslava Rajchlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií