Budování značky na sociálních sítích – Tomáš Symerský
Tomáš Symerský
Bakalářská práce
Budování značky na sociálních sítích
Brand Building on Social Media
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem budování značky v prostředí sociálních sítí. Jejím hlavním cílem je zjistit vliv využívání Facebooku a Instagramu v aktuální marketingové komunikaci. V teoretické části práce jsou charakterizovány pojmy sociální sítě, její historie a principy, marketingová komunikace, značka, její tvorba a budování. Praktická část se věnuje analýze komunikace konkrétní společnosti …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the topic of brand building in the environment of social networks. Its main goal is to find out the influence of using Facebook and Instagram in current marketing communication. The theoretical part of the thesis characterizes the concepts of social networks, its history and principles, marketing communication, brand, its creation and building. The practical part deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Symerský, Tomáš. Budování značky na sociálních sítích. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková -
Marketingová komunikace v potravinářském průmyslu
Daniela Hrdličková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování globální značky pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Využití nástrojů marketingové komunikace při budování značky
Denisa Vondráčková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný