Hodnocení konkurenceschopnosti výrobce vína – Karin Adámková
Karin Adámková
Bakalářská práce
Hodnocení konkurenceschopnosti výrobce vína
Competitiveness Evaluation of a Wine Producer
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na hodnocení konkurenceschopnosti výrobce vína pomocí vybraných metod k hodnocení konkurenceschopnosti. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů v oblasti konkurenceschopnosti a charakteristika použitých metod. Ve třetí kapitole je charakterizován rodinný podnik. Praktická část je založena na aplikaci …víceAbstract:
The main purpose of this bachelor thesis is Competitiveness Evaluation of a Wine Producer against its competitors and industry using specific methods for evaluation. The bachelor thesis consists of three chapters. After introducing the topic and focus of this bachelor thesis in the opening, the reader continues to the first chapter. This chapter is solely theoretical, it discusses competitive ability …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/133036
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2018
- Vedoucí: Pavlína Křibíková
- Oponent: Kateřina Sittová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria