Návrh online marketingové komunikace společnosti Worogo, s.r.o. – Bc. Lucie Horká
Bc. Lucie Horká
Master's thesis
Návrh online marketingové komunikace společnosti Worogo, s.r.o.
Project of Online Marketing Communication of the Company Worogo, s.r.o.
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření návrhu projektu online marketingové ko-munikace u nově začínající firmy. Cílem práce je vytvořit řešení, které povede ke zvýšení návštěvnosti webových stránek a k získání požadovaných konverzí. Práce se dělí na teore-tickou a praktickou část. Teoretická část definuje pojmy z oblasti online marketingu, online marketingové komunikace a zelený marketing. Teoretická …viacAbstract:
This diploma thesis is focused on creating a project proposal for online marketing commu-nication at a newly starting company. The aim of this work is to create a solution that will increase website traffic and get the required conversions. The work is divided into theoreti-cal and practical part. The theoretical part defines the concepts of online marketing, online marketing communication and green …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horká, Lucie. Návrh online marketingové komunikace společnosti Worogo, s.r.o.. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI – protipožární dveře s.r.o.
Jakub Zörkler -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová