Význam prvků komunikace pro práci manažera – Bc. Barbora Pohořalová
Bc. Barbora Pohořalová
Diplomová práce
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Importance of Communication for Managerial Works
Anotace:
Diplomová práce „Význam prvků komunikace pro práci manažera“ se věnuje analýze vnitrofiremní komunikace a tomu, jak velký význam přisuzují manažeři jednotlivým prvkům. Tato práce je strukturována do čtyř hlavních částí. V první části jsou specifikovány cíle práce a předpokládané metodické postupy, které budou použity k jejich dosažení. Druhá část práce se věnuje zkoumané problematice z teoretického …víceAbstract:
The diploma thesis “Importance of Communication for Managerial Works” analyses the internal communication and the importance of its individual elements for managers. This diploma thesis is structured into four main parts. The first part specifies the goals of the thesis and the expected methodological procedures that will be used to achieve them. The second part of the thesis deals with the examined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Horáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Vybrané aspekty komunikace v anglickém jazyce u zdravotních záchranářů v v Jihomoravském kraji
Petr Hovězák -
Interkulturní kompetence sociálních pracovníků z Člověka v Tísni v práci s romskou menšinou v sociálně vyloučených lokalitách v Přerově
Filip Jura -
Úloha interpersonální komunikace v sociální práci s cizinci. Úloha interpersonální komunikace v sociální práci a její vliv na integraci cizince z pohledu odborných pracovišť Prahy 14 a Prahy 7
Nataliia Pochtar -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Krizová komunikace v sektoru kreativního průmyslu - v reklamě
Veronika Schwarzová -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská
Název
Vložil
Vloženo
Práva