Matěj Kadeřábek
Master's thesis
Propagace firmy na internetu
Promotion of the company on the internet
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem "Propagace firmy na internetu". Teoretická východiska vymezují pojmy týkající se oblasti internetu, historie a statistik uživatelů internetu. Jsou rozlišeny nástroje internetového marketingu, definována jejich charakteristika a jejich využití. Analytická část diplomové práce charakterizuje subjekt požadující zlepšení své situace za pomoci investice do propagace na …moreAbstract:
The topic of the thesis is aimed on promotion of a company on the Internet. The theoretical part defines terms relating to the Internet. It also defines the terms relating to the history and statistics of users of the Internet. There are described instruments of the Internet marketing and defined their characteristics and usage. The analytical part of the thesis characterizes the subject demanding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek
- Reader: Daniel Heller, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights