Sportovní marketing na sociálních sítích – Ondřej Dörner
Ondřej Dörner
Bachelor's thesis
Sportovní marketing na sociálních sítích
Marketing of sports on social media
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na marketing patnácti nejznámějších fotbalových klubů. Konkrétně je zkoumán a porovnáván marketing světových velkoklubů hrajících v Evropě. Jedná se o státy Anglie, Španělska, Francie, Německa a Itálie. Teoretická část se zabývá tím, co vlastně pojem marketing znamená, a především je teoretická část zaměřena na marketing sociálních sítí. V praktické části jsou sledovány …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12677
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedúci: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Lukáš Wohlgemuth -
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v online prostředí
Marek Šimr -
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v online prostředí
Roman Šimr -
Sociální sítě v sportovním prostředí
Jakub Hrůza -
Sociální sítě jako marketingový nástroj fotbalových klubů v České republice
Zdeněk Volek -
BP Obsahový marketing týmů 1. české fotbalové ligy na sociálních sítích Facebook, Twitter a YouTube
Petr Cmíral -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 6. 2021
Kohout, J.
1. 6. 2021