Komunikační mix společnosti KRPA FORM, a.s. – Ing. Mojmír Švejda
Ing. Mojmír Švejda
Master's thesis
Komunikační mix společnosti KRPA FORM, a.s.
Communication mix of company KRPA FORM, a.s.
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je analýza stávající marketingové komunikace podniku a návrhy změn jejího zlepšení. Diplomová práce je zpracována v podmínkách středně velkého podniku KRPA FORM, a.s. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingovém mixu, komunikačním mixu a přístupu Customer Relationship Management, čerpané z dostupné literatury. Praktická čast se věnuje charakteristice podniku …moreAbstract:
The object of this diploma work is analysis of current marketing communication of the company and improvement proposals. The thesis is concentrated on medium - sized company KRPA FORM, a.s. In the theoretical part are summarized informations about marketing mix, communication mix and Customer Relationship Management, based on available literature. The practical part devotes to company characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Švejda, Mojmír. Komunikační mix společnosti KRPA FORM, a.s.. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane