Komunikační mix společnosti KRPA FORM, a.s. – Ing. Mojmír Švejda
Ing. Mojmír Švejda
Diplomová práce
Komunikační mix společnosti KRPA FORM, a.s.
Communication mix of company KRPA FORM, a.s.
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je analýza stávající marketingové komunikace podniku a návrhy změn jejího zlepšení. Diplomová práce je zpracována v podmínkách středně velkého podniku KRPA FORM, a.s. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingovém mixu, komunikačním mixu a přístupu Customer Relationship Management, čerpané z dostupné literatury. Praktická čast se věnuje charakteristice podniku …víceAbstract:
The object of this diploma work is analysis of current marketing communication of the company and improvement proposals. The thesis is concentrated on medium - sized company KRPA FORM, a.s. In the theoretical part are summarized informations about marketing mix, communication mix and Customer Relationship Management, based on available literature. The practical part devotes to company characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Švejda, Mojmír. Komunikační mix společnosti KRPA FORM, a.s.. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane