Labyrint v kontextu rozvoje grafomotorických schopností u žáků se specifickými poruchami učení – Eliška ZEMÁNKOVÁ
Eliška ZEMÁNKOVÁ
Master's thesis
Labyrint v kontextu rozvoje grafomotorických schopností u žáků se specifickými poruchami učení
Labyrinth in the context of the development of graphomotor skills in pupils with specific learning disabilities
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá rozvojem grafomotorických schopností u žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické a je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola se zabývá gramotností obecně a to především gramotností v předškolním věku. V druhé kapitole je popsána grafomotorika jako nedílná součást gramotnosti. Třetí a čtvrtá kapitola jsou …viacAbstract:
The diploma theses deals with the development of graphomotor skills in pupils with specific learning disabilities at the primary school. The thesis consist of two parts - theoretical and practical and is divided into five chapters. The first chapter deals with literacy in general, primarily with literacy in preschool age. In the second chapter graphootor skills are described as an integral part of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZEMÁNKOVÁ, Eliška. \textit{Labyrint v kontextu rozvoje grafomotorických schopností u žáků se specifickými poruchami učení}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/w81zdg/.
Jak správně citovat práci
ZEMÁNKOVÁ, Eliška. Labyrint v kontextu rozvoje grafomotorických schopností u žáků se specifickými poruchami učení. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Práce na příbuzné téma
-
Školní úspěšnost a specifická porucha učení dysortografie.
Petra PILÍKOVÁ -
Reedukace dysortografie s využitím vizuálně-motorických pomůcek
Denisa Adamíková -
Reedukace dyslexie, dysgrafie a dysortografie na 1. stupni základních škol
Petra JELÍNKOVÁ -
Možnosti speciálně pedagogických intervencí u žáků se specifickými vývojovými poruchami školních dovedností - dyslexie, dysgrafie, dyskalkulie a syndromu ADHD
Jitka Vnoučková -
Integrace dětí se specifickými poruchami učení ( dyslexie, dysgrafie, dysortografie )se zaměřením na mladší školní věk a problematika přechodu těchto dětí na vyšší stupeň
Lenka Čápová -
Prevence dyslexie a dysgrafie u dětí předškolního věku
Radka HUDEČKOVÁ -
Prevence dyslexie a dysgrafie u dětí předškolního věku
Jana CEJNKOVÁ -
Žák se specifickými poruchami učení v edukačním procesu Pozorování žáka se SPU zaměřené na reedukaci dyslexie a dysgrafie
Hana ŠEJNOHOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva