Marketingová komunikace prostřednictvím internetu případová studie RUNEX (Fit stezky a RUNEX race) – Jaroslav PAVEL
Jaroslav PAVEL
Master's thesis
Marketingová komunikace prostřednictvím internetu případová studie RUNEX (Fit stezky a RUNEX race)
Marketing online communication, case study RUNEX company (Fit stezky and RUNEX race)
Anotácia:
Diplomová práce vyhodnocuje marketingovou komunikaci produktů Fit stezky a RUNEX race od společnosti RUNEX, se zaměřením na webové a Facebookové stránky. Cílem práce je poukázat na aktuální možnosti využití marketingových online nástrojů (Google Analytics a Facebookové metriky), popsat, jaká data lze pomocí těchto nástrojů získat a jak s nimi pracovat. Dále jsou zmíněny problémy, které se mohou objevit …viacAbstract:
This diploma thesis evaluates the marketing communication of Fit stezky and RUNEX race from RUNEX company, with a focus on the web and Facebook pages. The aim of this paper is to show the current possibilities of marketing online tools (Google Analytics and Facebook metrics), describe which data can be obtained and how to work with these tools. Moreover, potential problems that may arise during collecting …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVEL, Jaroslav. \textit{Marketingová komunikace prostřednictvím internetu případová studie RUNEX (Fit stezky a RUNEX race)}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Physical Culture. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/w8fspo/.
Jak správně citovat práci
PAVEL, Jaroslav. Marketingová komunikace prostřednictvím internetu případová studie RUNEX (Fit stezky a RUNEX race) . Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of Physical CultureMaster programme / odbor:
Physical Education and Sports / Recreology
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses w8fspo w8fspo/2
9. 7. 2018