Luboš BOČEK

Bachelor's thesis

Vyučovací styl učitele versus učební styl učení žáka

Teaching style of the teacher vs. Learning style student learning
Abstract:
Vyučovací styl učitele vs. Učební styl učení žáka, zjištění a pozorování daných indicií na základě naučených teorií kontra pozorovanou praxí. Vymezení základních pojmů u obou sledovaných skupin a následné úvahy k určitým spektrům tvořící danou skupinu a faktory ovlivňující činnost.
Abstract:
Teaching style of the teacher vs. The learning style of the student learning, findings and observations of the indicia on the basis of the learned theory versus practice observed. Definition of basic concepts in both groups and the subsequent considerations to specific patterns of forming the group and factors affecting activity.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2014
Accessible from:: 1. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. Ing. Kateřina Kostolányová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BOČEK, Luboš. Vyučovací styl učitele versus učební styl učení žáka. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 1. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta